nytt jobb

Jag har haft 5 veckors semester från mitt jobb i Skellefteå men har jobbat några arbetspass i Piteå också. Men nu har jag jobbat färdigt alla mina pass på Circle K i Piteå vilket känns lite tråkigt men det ska bli skönt att få vara ledig igen. De kunde inte garantera mig någon tjänst trots att det är en som sagt upp sig så jag sa att jag skulle börja söka andra jobb, vilket jag gjort. Det gick så bra att söka jobb att jag nu har en tjänst på en annan bensinstation i stan vilket känns jättekul men lite nervöst. Den är också lagd nattetid och är mellan 70-80% vilket känns bra då jag får en större tjänst än vad jag har idag. Det är dock lite stökigare kunder på helgerna än vad jag är van vid eftersom jag jobbat utanför stan tidigare så det kommer bli lite spännande. Men jag känner lite panik över att behöva pendla till Skellefteå i höst så det känns otroligt skönt att slippa det och då får man it va så kräsen. Jag har en månads uppsägningstid så jag kommer behöva jobba minst två arbetsveckor ändå och det känns nog jobbigt att behöva pendla de två veckorna. Däremot så känns det kul att få jobba med mina fina kollegor några sista arbetspass för jag kommer sakna dom jättemycket <3 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0