Fin middag med Lisa

Igår kom Lisa till Skellefteå för att hänga med mig vilket var jättekul. Jag hade bokat bord på Bryggargatan så kl 18 så befann vi oss där på restaurangen med en plats ute med utsikt över vattnet. Det var varmt ute och det kändes väldigt somrigt att sitta där trots att det kom någon regnskur i slutet av våran middag. Vi tog varsin alkoholfri dryck då Lisa skulle köra hem sen och jag skulle iväg och jobba på kvällen och åt sen en charkbricka till förrätt. Till varmrätt så åt vi råbiff, en stek och långkok med bea och pommes vilket var väldigt gott. Så vi surrade på och mumsade på den goda maten i solnedgången vilket var riktigt trevligt. Det var längesen jag åt nån sån där riktig go-middag så det kändes lyxigt att få göra det:D 
 
 
 
 
Anonym
2017-07-01 @ 05:20:14

Lisa var då snygg ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0