finmiddag på tages

På 6,5år så har vi fortfarande inte ätit någon riktig finmiddag tillsammans jag och Fredrik. Men i måndags slog vi på stort och for och käkade på Tages som vi hade bokat bord på en vecka tidigare. Dock hade jag och Fredrik totalt glömt bort bokningen men som tur var så påminde Annika oss om det så vi missade det inte:D Det var väldigt romantiskt att få fara och käka god mat och surra på om allt möjligt samtidigt som vi tittade ut över utstikten. Det var väldigt god mat och bra service så det kändes värt det även om jag inte tycker att det är nåt som är värt att göra flera gånger per år då det är mycket pengar bara för lite mat. Men en gång per år är det ju värt:D När vi skulle börja fara hemåt så sa Fredrik till servitrisen " Jag vill bara säga till dig och dina kollegor att ni gör ett jättebra jobb och gav riktigt bra service, så hälsa dom det!:D" och då smälte mitt hjärta lite, det är min kille det! ^^ 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0