Fredrik hemma

 Sen jag skrev sist så har ju Fredrik hunnit komma hem. Jag och Penny hämtade honom från flygplatsen och det blev en fin återföreningsstund även om Penny var mer intresserad av mina godisar jag hade i handen än Fredrik just då hehe. Vi hade en mysig kväll tillsammans innan jag var tvungen att fara och jobba då jag hade jobbvecka den veckan. Han gjorde klart det sista i skolan under onsdagen och på torsdag eller fredagen så var det avslutningsceremoni på campus som jag for och tittade på. Är så stolt över Fredrik som klarade skolan så bra:D 

Han tog jobbet i Piteå iallafall där han kommer få jobba med utbildning och massa olika projekt hela tiden. Han började igår och verkar trivas bra där. Det känns lite tråkigt dock att han fått sitt jobb i Piteå och jag fortfarande är osäker på om jag kommer få börja på circle k i Piteå eller inte. Jag ska jobba två natt-veckor i Piteå i sommar och sen efter det så får vi se vad det blir då de verkar ha svårt att ge några klara besked men de säger att det ser väldigt ljust ut för mig att få börja jobba hos dom efter den 31/8. Tillsvidare så jobbar jag mina nattveckor i Skellefteå och kör till Piteå på mina ledigveckor och bor med Fredrik i hans föräldrars hus medan de är borta och seglar hela sommaren. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0