Mitt korta hår

Nu har jag haft mitt korta hår i någon månad och det känns fortfarande hur bra som helst. Jag har inte alls ångrat att jag klippte av det utan snarare varit otroligt glad att jag gjorde det för det känns så kul att ha en riktig frisyr. Nu har även mina slingor börjat komma fram mer och mer vilket känns kul för då känns min frisyr somrig:D Det är dessutom riktigt nice att ha kort hår på sommaren för då blir det inte lika varmt i nacken vilket jag har haft problem med tidigare och därför oftast haft uppsatt hår för att slippa värmen. Men nu har jag utsläppt hår oftare så det känns kul. Jag tror att jag kommer färga håret lite mörkare i höst dock för att jag gillar att ha mörkt hår också men vi får se när vi kommer dit^^



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0