Papper skrivna

Idag var jag hos mäklarn och skrev på papprena på försäljningen av lägenheten. Budgivningen fortsatte på onsdagen och kom upp till hela 900.000!!!:D det var 100.000 mer än vad vi hade hoppats på vilket känns så otroligt roligt. Nu har vi ännu mer pengar att lägga på vårat framtida hus. Jag är glad att vi fick skriva på papprena så här fort för då vet man liksom att allt är okej och säkrat liksom. Så kl 13 skrev vi papprena vilket innebar ännu en alldeles för tidig uppstigning för min del då jag steg upp för tidigt på torsdagen också. Jag måste verkligen försöka sova ordentligt nu de kommande nätterna/dagarna. Nu är det bara tre nätter kvar tills jag får fara tillbaka till piteå igen och vara med fredrik vilket kommer bli så kul. Det är så tråkigt att vara här i Skellefteå när fredrik jobbar och bor i Piteå. Men förmodligen så ska vi vara utflyttade ur lägenheten den 24/7 så då kommer även jag vara stationerad i Piteå och pendla till skellefteå sen i slutet av augusti i värsta fall. Från den 18 juli till slutet av augusti så ska jag jobba på Piteå stationen så då slipper jag pendla då iallafall. Sen hoppas jag att jag kommer få en tjänst direkt efter sommaren men j värsta fall får jag som sagt börja pendla i slutet av augusti tills jag får ett jobb i Piteå. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0