Update

Hej kära läsare!  Nu var det ett tag sen jag bloggade men det är för att jag hade som tappat suget. Men efter påtryckningar från mina fans så har jag bestämt mig för att försöka fortsätta blogga. Så jag kommer skriva korta inlägg om lite saker som hänt sen sist jag skrev. 

En sak som hänt är att jag har varit på utställning med Penny i Piteå. Det var första utställningen för i år och jag hade inte så höga förväntningar då jag tyckte Penny var lite tjock men hon är ju ändå snygg så jag tänkte mig att hon åtminstone skulle få excellent men utan CK. Efter någon timmas väntan med gott sällskap av syrran,mamma,elin och hennes kompis så var det våran tur. Penny skötte sig superbra i ringen trots att mätstickan användes vilket hon aldrig varit med om tidigare. Men snopet nog så fick hon bara very good och en kritik på saker hon aldrig fått förr på någon av alla utställningar vi gjort. Domaren tyckte hon hade för ljusa ögon, för lite power i rörelsen,  normala vinklar och för grunt bröst. Den enda negativa kritiken hon fått tidigare är att hon är aningens lång i kroppen men den kritiken är ju helt rätt. Kritiken vi fick denna gång kändes bara jättekonstig. Och tiken som vann var för stor, behövde inte ens springa runt i ringen och domaren sa wow så underbart med en riktig show och ja hon är ju lite stor men det är bara att klippa håret under tassarna(???).  Hon som ägde tiken var en känd uppfödare. Jag förlorade hoppet för utställningsvärlden lite efter den utställningen så vi får se om jag ställer nå mer i år. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0